Old Kot Blog

.Is It Just Me or Is Everything Shit?
.The sole cause of man's unhappiness is that he does not know how to stay quietly in his room. ~Blaise Pascal

Sunday, June 12

原子彈



賭城豪客真係乜都夠膽死,曾幾何時,原來睇核爆都可以係景點!

五十年代冷戰時期,拉斯維加斯西北部沙漠地區,曾經係亞美利堅全國最堅的核彈試驗基地,不時有蘑菇雲在地平線上升起,前所未見的場面當然勁過睇煙花、環迴低音震撼過工地爆石,成為五六十年代賭城激Fun景點,遊客都慕名而來看核爆,面向試爆場地的酒店房人人爭住訂,房價飆升,除了帶動經濟,蘑菇雲爆炸頭髮型更是風行一時。

將試爆自殘反過來當做好戲睇,大概當年美國人的驚恐程度不及今天濃郁,冒險家精神連輻射都閘唔住,貪玩得過份,但也可愛得多了。